4 Nisan 2014 Cuma

Selam İstanbul

Selam hocam, efendim, liderim, önderim, kokusunu üsküdardan aldığım. Özledim seni. Geleceğim bir gün ziyaretine, duanı almaya, dertleşmeye, bekçi amcanın çayını içmeye.

Selam Topkapı, Ayasofya, Sultahahmed, Fatih, Eyüp Sultan, Süleymaniye, Şehzadebaşı, İskenderpaşa, Mihrimah Sultan, Selmanağa, Valide Sultan. Selam Selimler, Muradlar, Fatihler.

Selam deniz, balıklar, kayalıklar, kayıklar, yağmur, gece, kağıt helvacı amca. Midye temzileyen amca, seni göremedim. Sana da selam olsun. Şimdi evinde çocuklarınla çay ile koyu bir sohbetdesindir. Soba yanıyordur belki bi' köşede. Evin küçük çocuğu ödevini yapıyordur belki de. Şimdi ben de eve gider çayı demlerim. Belki bizde de olur bi' sohbet. Annemin dizine yatar hasret gideririm.

Selam İstanbul. Hoş buldum, sefalar buldum, seni buldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder