8 Nisan 2014 Salı

Gitmek var. Bi' de gidememek.

   Benim kuzum var. Pek sevecen, afacan, cimcime, kıskanç.

   Ben onun sanal teyzesiyim. Çünkü çoğunlukla sanal alemde konuştuk, görüştük, oyun oynadık.

   O benim; çirkin ördeğim, ilk yürüdüğünde, konuştuğunda, güldüğünde, ağladığında, doğduğunda yanında olamadığım, kokusunu doya doya içime çekemediğim, uyuyana kadar başında bekleyemediğim,  bir araya geldiğimiz zamanlarda neler yapacağımız önceden planladığım ancak o zamanın gelmediği, canı yandığında canımın daha çok yandığı, hasretini dindiremediğim, dindiremeyeceğim, sevgisinin imtihan sebebim olmasından korktuğum, çamlıca simidi yolculuğu arkadaşım, gurbetçim, yolunu gözlediğim, hayatımdaki en büyük nimetlerden biri.

   Çok severim kendisini. Özlerim de.

   Şimdi uykusunda beni sayıklarmış. Ama ben gidemem yanına. Kalırım olduğum yerde.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder