4 Mayıs 2014 Pazar

Tembel Kul

Arkadaş dedi "Yazar olalım." Dedim "Önce adam olalım."

Büyük laf, ha?

Büyük falan değil. Olması gereken. Olması gereken olup kaçtığım.

Kaç gündür kaçıyorum bu işten bilmem. Kaçış psikolojisi mi ne diyorlarmış buna. İşte ondan. Yapılması gereken tonla iş dururken gidip en olmayacak olanı yapıyorum; yatıyorum. Bir heves girdim bu işe. Ki hala hevesliyim. Ancak başaramamaktan korkuyorum. Ne demişti Semiha Bahadır hocam " motivasyon" eksikliği var. Yani sonuca yönelik kaygıdan oluşan durum. Hala niyet öncesindeyim. Niyetlenemedim bir türlü.

Bir kongrem var dostlar. 5. Toplumu Konuşma Günü için görev aldım. Konum da oldukça eğlenceli ve ilgilendiğim bir konu; "Tarihten Bu Güne İslam Birliği Çalışmaları" Büyük bir organizasyon hem konusu hem de çalışma itibariyle. Ancak ben o kadar çabayı heba etmekten korkuyorum. Tembellik ediyorum. Çok fena bi' illet bu ismi lazım değil. İnsanın yakasına yapışıyor alacaklı misali. Kaç günüm hiç oldu gitti. Çok tebrik ediyorum kendimi, fazlasıyla.

Ey okuyucu! Dua beklerim senden. Bu acizin üzerindeki ağırlıktan kurtulması için. Ve dilerim Rabbimden senin yolun da açık ve emin olsun. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder